tirsdag den 31. juli 2012

En lille ferie....

Jeg er et par dage på familietur til Sydhavsøerne, hvilket betyder, at jeg er lidt offline fra butikken et kort stykke tid.

De ordrer der bliver lavet i webshoppen de næste par dage, bliver afsendt på torsdag, når jeg er hjemme igen.

Hold for øvrigt øje med webshoppen i slutningen af denne uge. Jeg har hamstret en masse Zpagetti i lækre, grønne nuancer, og det bliver forhåbentlig leveret fredag formiddag :)

Du kan også kigge forbi butikken, der helt som sædvanligt holder åbent fredag fra 10.00-17.30.

De smukke billeder herunder er fra min families rosenmark. Kig evt. forbi her, hvis du har grønne fingre :)

























3 kommentarer:

  1. Rigtig gode feriedage til dig og dine. De er sikkert tiltrængte. Man kan jo altid bruge et par dage væk fra trummerummet.
    Fantastiske roser (og billeder af dem)! Jeg kan næsten dufte dem... ;-)

    SvarSlet
  2. Velkommen til Sydhavsøerne og god ferie :) Smukke roser

    SvarSlet
  3. Wow hvor er de ualmindelig smukke - dejlige billeder!

    Og dejlig weekend til dig, når du når så langt - knus Karen Marie

    SvarSlet