tirsdag den 7. januar 2014

Triangulo scarf: Nyt strikkekit i butikken


I sommers gav jeg jer et lille sneak peek på et tørklæde, dygtige Mai havde strikket til mig. Det druknede desværre lidt i mine bunker i efteråret, men nu er det her: Triangulo scarf.

Min bror var så sød at stille op som model i juleferien,  hvilket jeg var ret glad for, for jeg synes det viser, at det også er super cool til mænd. [Og han var selv ret begejstret!]

Triangulo er strikket op i to forskellige farvekombinationer, og du kan købe kit til dem begge her:
Kit til Triangulo scarf grøn og Kit til Triangulo scarf rød. Begge koster 249,-

Med kittet følger en udførlig opskrift inkl. diagram samt 100 gram Arwetta i hhv. petrol/æblegrøn/græsgrøn og paprika/magenta melange/paprika melange. Du skal desuden bruge en rundpind str. 3,0 - 40 cm.

Har du lyst til at lave tørklædet i 3 andre farver, er du naturligvis også velkommen til det. Skriv da bare i kommentarfeltet ved betaling hvilke du ønsker i stedet.

Og der er rig mulighed for at lave lækre kombinationer. Arwetta findes i 49 farver lige her.

6 kommentarer:

  1. Måske kommer kommentaren dobbelt?

    Fantastisk tørklæde! Kommer der mulighed for at købe opskriften alene? Den ville jo være eminent til alle resterne jeg allerede har.

    SvarSlet
  2. Det er simpelthen så fint, det tørklæde, Camilla.
    Og din bror bærer det rigtig flot.

    SvarSlet
  3. Ej, hvor er det bare mega sejt!!! Jeg vil så gerne bestille garn til et i de nederste farver på næste indlæg (flot formulering) mint, lys brun melange og karry :-)

    Kram Anne/Mannemor.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne,
      Jamen jeg skylder dig jo også noget garn! Lang tid siden, forresten. Håber du har det godt :)
      Er i Østen lige pt. men lad os lige snakkes ved når jeg er hjemme. Kommer du forbi efter det - eller skal jeg sende det til dig?
      KH Camilla

      Slet
  4. Hey
    Super flot halstørklæde. Er det strikket i dobbeltstrik?

    SvarSlet